آتش‌سوزی در پارک ملی کرخه مهار شد + جزییات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) حمله سارق سابقه دار به ماموران پلیس با چاقو جاده هراز مسدود شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات
سرخط خبرها

15هزار اثر خراسان رضوی در پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت»

  • کد خبر: ۲۴۵۷۵
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
15هزار اثر خراسان رضوی در پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت»
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: در تمام کشور نزدیک به 250هزار اثر به دبیرخانه پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» فرستاده شده که حدود 15هزار اثر متعلق به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی ‌‌است.

تکتم جاوید- رضا کشتی‌دار در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: آثار برگزیده دانش‌آموزان در بخش‌هایی همچون نقاشی، نامه به کادر درمانی و کلیپ آموزشی قرار است به‌زودی اعلام شود و به‌صورت آلبوم مجازی در اختیار و معرض دیده همگان قرار گیرد.
وی با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه ادامه داد: هفته سلامت امسال با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» نام‌گذاری شده است و ما نیز در این هفته برنامه‌هایی متناسب دانش‌آموزان و بدون نیاز به حضور آنان در مدارس تعریف کردیم.
وی گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس، لازم بود آموزش‌هایی از سوی مراقبان سلامت در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار بگیرد که در این مدت انجام شد. و مراقبان سلامت با ارتباط با دانش‌آموزان آن‌ها را آموزش دادند.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی افزود: اکنون 750نفر همکار مراقب سلامت داریم که همراه با 187هزار سفیر سلامت وظیفه انتقال آموزش‌ها و آموزش خانواده‌ها را برعهده دارند.
کشتی‌دار یادآور شد: در تمام مدت تعطیلی مدارس، کار آموزش ادامه داشت. به‌عنوان نمونه نحوه شستن دست‌ها آموزش داده شد و دانش‌آموزان در مسابقه‌ایی با همین موضوع شرکت کردند و کلیپی از شستن دست‌ها فرستادند.
وی به آموزش‌های شبکه شاد اشاره کرد و افزود: آموزش‌های مراقبان سلامت در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان گنجانده شده است و مراقبان از طریق آن با دانش‌آموزان در ارتباط هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->